mandag 19. oktober 2009

A smart idea



Jeg fant dette bilde for en stund siden, å puttet det rett inn i inspirasjons mappen min. Synes det er en veldig smart idé. Passer perfekt til ha de hvite porselens dyrene mine i. Jeg tror jeg kommer til å male boksene i en lyse grå farge, å henge dem på veggen over spisebordet. Disse kan du kjøpe på Panduro. Kommer i 3 forskjellige størrelser.

I found this pictures a while ago, and put it in my inspiration folder. It´s a very smart idea. I want to use it to display my collection of white porcelain animals. I`m thinking on painted them in a light grey coloure, and put them on the wall over my dining table. You can by this on Panduro in 3 different sizes.

1 kommentar:

Design-Shimmer sa...

Takk for tipset :)
Og forresten det grå skjørtet på din forrige post, må jeg bare bestille....
Ha en underbar dag