lørdag 29. november 2008

Fra sommerfugl til Japan


Jeg fant dette bilde på en bloggside, husker ikke navnet. Var langt inni bloggverden. Trykte meg fra den ene bloggen til den andre. Klokken ble til slutt 00.30 å da var jeg i Japan gitt. Det er det som er så spennende med blogger, fra det ene hjørnet av verden til det andre ved et taste trykk. Men tilbake til bilde. Dette har jeg nå bestillt, og gleder meg til og henge det over sofaen sammen med andre gamle og nye bilder. www.rockettstgeorge.co.uk

4 kommentarer:

Therese sa...

Takk for et supert tips. Jeg skal innom igjen i midten av måneden når desemberlønna er kommet på konto, for her var det MYE fint. Likte bildet du har bestilt deg også. Najs :)

Portofritt sa...

Sukk, nå ser jeg for meg enda flere timer som bare renner avgårde - muligens sammen med noe av det som evt måtte være igjen på kontoen... Men jeg liker det! ;-) Takk for hyggelig kommentar, forresten. Det betyr mye for en fersk blogger. Kommer til å følge med på din blogg, for her var det mye fin inspirasjon!

Gamlå sa...

Nydelig bilde. Forstår godt at gleder deg til å få dette.

*SNYdesign sa...

Dette er kjempefint! Kanskje du fant det på min side? Jeg skal ihvertfall bestille meg et slikt. Ønkser også meg et bilde med en bug:) Har du sett noe sånt et sted?